MANUSET I HANDEN

Äntligen är då första versionen av mitt manus utskrivet!! 172 sidor... Med mitt "fina" amatör-omslag ;D
Det är endel sidor som måste ändras och skrivas ut på nytt, men det tar jag senare ikväll eller hemma hos mej (är ju hos familjen nu. Dom har Word :p).
Måste även läsa igenom allting och kolla så att inget saknas osv. innan jag skickar in det till förlagen. (ja, och självklart måste jag skriva ut fler exemplar när det är helt färdigt). Tror inte att AMS eller SOC blir glada om man lånar deras kopieringsmaskin för 172 sidor >.< iof, kan ju alltid prova...hehe

Är i motala i tre dagar till, sen bär det av hem till stockholm. Denna vistelse blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, men jag fick iaf arbeta på mitt manus och få det utskrivet! Mycket stort plus!


Kanske skriver mer ikväll när jag läst igenom mitt manus i hand!

Ha det bra!

Första utskriften av mitt manus till   Första utskriften av mitt manus till

(bilderna föreställer min "hög" av manuset :p Klicka för större bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0