Sådär Då var man igång igen!

Ja, längesen jag skrev, jag vet, men det har tyvärr inte hänt så mycket på min "bokutgivningsfront". Men nu så! Dagen innan Alla Hjärtans Dag (lördag alltså), drar jag till Motala för att umgås med familj, komma bort från min skit i stockholm och självklart sitta i "lugn och ro" och pilla ihop mitt manus *tummen upp*

Har packat mitt "kladdmanus", alla CDskivor med nödvändigheter till datorn och mitt skrivande och nu längtar jag till lördag. Kommer väl inte komma igång förens veckan efter, men jag ska stanna i ungefär en månad där så lite saker kommer det ju hända! Wohoo! ;D

Pratade med vännen Micke (http://www.mikaelwidstrand.se/ <--- kolla gärna in hans sida) om det här med bokförlag, forum på nätet för dikter och support, marknadsföring etc. Men det ska nog gå bra det här :)

Och ja, uppdateringar kommer ske mycket mer frekvent nu när jag är hos familjen och jobbar med manuset, så denna blogg kommer inte vara lika "tråkig" på ett tag hehe ;)

Men usch vad förkyld jag är och min skalle vägrar ge vika för alvedonen för skallevärken :( Det blir att poppa fler alvedon och en sömntablett, för nu måste jag sova! Ska ju upp om några timmar och färdigställa min ryggtatuering på http://www.flashfighters.se i Aspudden!

Någon gång kommer jag nog tatuera in orden "A Poet Needs Pain" också. Det vore ju så passande ;D hehe

Men nej, nu gör ni inget som inte jag skulle ha gjort och så hörs vi mer kontinuerligt nästa vecka!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0