Föräldrar är bra att ha :)

Hehe, pratade med min mor igår och hon sa att jag får skriva ut mitt manus och fixa allt med det hos dom för att dom har Word. Jag påpekade att det kommer säkert ta många timmar för mej att fixa allt och mycket papper för dom, men det var visst helt okej ;D
Jag tänkte hälsa på dom i februari, så då ska jag väl passa på att ta erbjudandet :) Fick en fråga varför jag inte använder OpenOffice, jag försökte ladda ner det men det fungerade inte för mej att installera :s Nåväl.. det blir att jag köper Word någon gång i alla fall känner jag, men nu är det inte lika aktuellt :D

Har skrivit tillräckligt med dikter om hur mycket jag hatar samhället och system som A-kassan, Försäkringskassa osv, så vet inte om jag ska skriva nåt mer om det, men fan vad jag blir irriterad på allt jävla slussande fram och tillbaka >.< Så, fick ur mej det ockå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0