Usch och blä... :(

Har inte blivit någonting mer gjort med manuset än utskriften (och några sidor måste skrivas ut på nytt) och flyers. Är inne i en sån här svacka igen då jag inte gör nånting vettigt åt det jag egentligen vill (boken t.ex...)

Bråkat med min bästa kompis (igår, och idag var han fortfarande arg på mej), jag blir galen av att inte veta vad det är för "fel" på mej (nu är min psykolog inne på Asbergers Syndrom igen, men både han och jag väntar på min sega arbetspsykolog som ska godkänna om jag ska få göra ett WAIS-test eller inte. Det skulle underlätta som fan om jag fick göra det testet och det är det jag måste förklara för arbetspsykologen den 22'a)

Det bra är att jag även åker till London den 22'a :D Ser fram emot det som fan! Då ska det delas ut flyers bl.a ;)

Så nee...känner mej verkligen inte produktiv nu, bara seg...och stör mej på saker..som att folk blir tjuriga över vem som vann melodifestivalen. Min favvo vann iaf och för övrigt lägger jag ingen energi på sånt trams... lägg penbgar och energi på miljöhoten och det som VERKLIGEN betyder något istället för ett jävla TV-program >.<

Usch och blä, som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0